Totul despre modul in care dieta influentează starea de spirit

  Starea dictează dieta

În general o dietă bogată în zahăr îți poate afecta sănătatea mentală. Produsele procesate de asemenea afectează psihicul. Persoanele care aleg sa aibă un regim alimentar axat pe fructe, legume și pește sunt predispuse mai puțin la depresie, însă nu este o regulă.

Îmbunătățirea sănătății psihice prin alimentație

Alege carbohidrați sănătoși :

Cereale integrale, legume și fructe.

Consumați un mic dejun echilibrat:

Pentru a reduce anxietatea consuma dimineata un mic dejun compus din fibre, vitamine, proteine slabe și grăsimi sănătoase.

Controlați aportul de cofeină:

Cofeina poate exacerba simptomele depresiei la persoanele cu o sensibilitate preexistentă.

Acordați atentie dozei zilnice de vitamina D:

Vitamina D creste nivelul de serotonină, de aceea mai ales in zilele fără soare și în timpul iernii când apar tulburări la nivel psihic sa luam vitamina D.

Împrumutați principiile dietei Mediteraneene:

Ceea ce presupune să consumați preponderent fructe, nuci, cereale  și binenteles legume din plin.

Alimentele stării de bine:

Fructele de padure, soia, legumele cu frunze verzi, laptele cu procent redus de grăsimi și germenii de grâu.

Fii primul care comenteaza

Lasa un raspuns la acest articol

Adresa de e-mail nu va fi facuta publica.


*