Ce poți consuma seara menținându-te în formă

 Ce poți mânca seara fără să te îngrași

Avem o gamă largă de alegeri pentru a putea chiar să ne simtim  răsfățate după o zi lungă la job consumând unul sau două alimente pe placul nostru din lista pe care o voi lăsa aici.

Cereale, fructe, legume si gustari

Cereale integrale fără zahăr pot fi o alegere foarte bună împreună cu un iaurt slab în grăsimi.

Biscuiții din cereale integrale pot fi de asemenea o gustare foarte bună pentru seara fiind bogați în vitamina B6 și magneziu.

Kiwi este foarte bun pentru a fi consumat înainte de somn cu cel puțin o oră și în timp vei descoperii că somnul tău va fi unul mult mai liniștit.

Pentru că a început sezonul cireșelor, acestea pot fi o alternativă bună mâncând o porție mică sau de ce nu un pahar de suc natural.

Brocoli este o legumă bogată în fibre și este foarte delicioasă dacă o consumi fără fierbere, seara în cantități mai mici pentru a nu dăuna stomacului peste noapte.

O gustare foarte bună ar putea fi și humusul sau dacă îți dorești ceva dulce poți alege ciocolată neagră.

Acestea sunt sugestiile mele pentru o seară călduroasă de primăvară, sper că vă vor fi de folos.

Fii primul care comenteaza

Lasa un raspuns la acest articol

Adresa de e-mail nu va fi facuta publica.


*