Meditația și beneficiile ei

 Ritualul de dimineață

Dacă înainte meditația nu era accesibilă oricui, în zilele noastre oricine poate practica asta zilnic. Această practică ne ajută să reducem stresul și anxietatea, să reglăm tensiunea arterială și îmbunătățește atenția pentru a putea lua decizii mai bune.

Scopul acesteia este să ne aducă în momentul prezent, să facem „pace” cu gândurile și viața noastră. Studiile arată că 10 minute pe zi sunt de ajuns pentru a face ordine în gânduri și a avea o percepție mai frumoasă asupra vieții. Meditația zilnică ne ajută totodată să ne observăm și să descoperim anumite răni profunde, să ne vindecăm și să avem mai multă rezistență unei zi de muncă. Ideal este să o practicăm dimineața deoarece mintea este liberă și odihnită și ne este mult mai ușor să ne putem concentra.

 Cum o practicăm?

Dacă dorim să facem asta când ne trezim, ideal ar fi să practicăm meditația într-o cameră sau în curte dacă locuim la casă și să fim înconjurați de liniște. Ziua voastră va fi una mult mai frumoasă dacă vă treziți cu 10 minute mai devreme pentru a medita.

Poziția de meditație e necesar să fie una comodă pentru voi, însă spatele trebuie să fie drept. Puteți medita folosind o mantră sau muzică. În ambele cazuri primul pas este să va deconectați de orice gând și orice vă înconjoară, acest pas se realizează prin concentrarea asupra respirației. De fiecare data când gândurile vă acaparează reveniți cu concetrarea asupra respirației.

Această practică o să vă aducă multe beneficii și o să observați în timp că percepția voastră asupra vieții va fi cu totul alta. Viața va fi mult mai prețioasă pentru voi conștientizând magia momentului prezent de aici și acum.

Fii primul care comenteaza

Lasa un raspuns la acest articol

Adresa de e-mail nu va fi facuta publica.


*