Ce este necesar să faci ca să scapi de grăsimea de pe abdomen

Un abdomen pregătit pentru zilele de plajă

1. Consuma carbohidrați

Poți consuma carbohidrați, însă din cereale integrale. Paste, paine și orice alt fel de carbohidrați dacă nu sunt din făină albă. Acestea vor ajuta să scadă cantitatea de zahăr din organism.

2. Renunță la zahăr

Zaharul poate fi ascuns în orice aliment, de la biscuiți până la pâine și băuturi. Cu cât vom reduce cantitatea de zahăr din organism, vom observa și grăsimea de pe abdomen că se va diminua.

3. Mănâncă alimente naturale

Alimentele naturale, neprocesate și  nerafinate, cum ar fi fructele, legumele, semințele, nucile și fasolea sunt foarte bune pentru sănătatea ta și îți vor oferi nutrienții  necesari pentru a funcționa eficient întregul organism.

4. Exercitiile fizice

Dacă vrei să obții un abdomen plat, exercitiile nu trebuie să lipsească din programul tău zilnic. Găsește câteva exerciții care să îți placă sau poți merge pe jos, drumeții, yoga sau dansează într-un ritm mai alert.

5. Mese regulate zilnic

Dacă vei omite una din mesele importante, nu vei ajuta deloc procesul de slăbire deoarece rata metabolică scade și arzi mai puține calorii. De aceea e important sa mănânci mai multe porții mici pe tot parcursul zilei.

 

Fii primul care comenteaza

Lasa un raspuns la acest articol

Adresa de e-mail nu va fi facuta publica.


*