5 Gustări sănătoase pe care le poți consuma seara

 Cu toții ne dorim gustări sănătoase înainte de somn

Gustările de seara nu trebuie să fie privite ca pe ceva nociv pentru corp. Ceea ce e foarte important este să nu depășim 200 de calorii indiferent de tipul gustării.

Fisticul

Surprinzător pentru necunoscători fisticul este o sursă foarte bună de melatonină. O cantitate de 100 de gr de fistic conține 160 de calorii și 6,5 mg de melatonină ideală pentru calitatea somnului.

Amestecul de fructe uscate

Această gustare este plină de vitamine, minerale benefice somnului. Optează pentru fructe uscate, nuci și un mix de semințe.

Boabe necoapte din soia

Edamamele pot fi gătite seară cu puțină sare și piper. Se decojesc și fierb, apoi se consumă o porție de 150 de calorii. Această gustare poate fi o sursă perfectă de proteine.

 Căpșuni

Căpșunile pot fi o gustare slabă în calorii și bogată în vitamina C  și melatonină. Poți consuma două porții, deoarece 165 de grame de căpșuni feliate are 53 e calorii, iar gustarea de seară poate avea 200 de calorii.

 Banană cu unt de arahide

O banană înmuiată în unt de arahide este foarte bună dacă îți dorești să dormi mai devreme. Banana conține serotonină ce acționează asupra somnului. Untul de arahide este o sursă importantă de magneziu.

Fii primul care comenteaza

Lasa un raspuns la acest articol

Adresa de e-mail nu va fi facuta publica.


*